۵۰۶

مرکز آموزش هتل‌داری در قم ایجاد شود

مرکز آموزش هتل‌داری در قم ایجاد شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه در هتل‌ها با مشکل کمبود منابع انسانی روبرو هستیم، گفت: در این راستا و برای رفع این مشکل باید هرچه سریع‌تر مرکز آموزش هتل‌داری در قم ایجاد شود.

وحید وزیری‌راد در نشست صمیمی با فعالان حوزه گردشگری و زیارت که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ٧ و نیم میلیارد تومان وام در اختیار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در این راستا دنبال می‌کنیم بیمه فصلی تامین اجتماعی کارگران خدماتی حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: واحدهای اقامتی متوسط به بالا دارای ٢٠ تخت هستند و ماهیانه حدود ٢۴ میلیون تومان حقوق 4 نفر از کارگران این واحدها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه به این مبلغ باید دستمزد دلالان هم اضافه ‌شود، مطرح کرد: هنوز نرخ‌نامه سال ١۴٠١ صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ گردشگری لازمه قم است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در استان از اتاق محوری به سمت سوییت محوری و خانواده محوری حرکت کنیم.

وزیری‌راد با بیان اینکه کیفیت، قیمت، امنیت و سلامت چهار ضلع گردشگری است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در زمینه زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم به طور مثال برای ١٧ هزار تخت با مشکل کمبود پارکینگ مواجه هستیم درحالی که آمار سرقت نیز بالاست.

وی با اشاره به اینکه باید پیشخوان زائر را راه اندازی کنیم، تصریح کرد: در برخورد با زائر باید با دقت بیش‌تری رفتار کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه در استان قم با مشکل کمبود منابع انسانی روبرو هستیم، یادآور شد: در این راستا و برای رفع این مشکل باید هرچه سریع‌تر مرکز آموزش هتل‌داری در قم ایجاد شود

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب ثبت نمایید
نظرات سایر کاربران در مورد این مطلب
Mahampg.ir - Copyright © 2019 - All rights reserved