۳۱۷

معرفی مهم ترین تجهیزات هتلی در دنیا

معرفی مهم ترین تجهیزات هتلی در دنیا

تجهیزات هتلی در مجموع به وسایل و اقلام مورد نیازی گفته می شود که برای راه اندازی یا اداره بیزینس های خدماتی مورد نیاز است. در زندگی شهری امروز و با گسترش بیزینس های خدماتی همچون کافه ها و رستوران ها و مراکز اقامتی مانند هتل ها و مسافرخانه ها، یکی از موارد همیشه قابل توجه برای صاحبان این مشاغل تجهیز قطعات و دستگاه های مورد نیاز آن ها است.

تجهیزات اتاق هتل شامل چه مواردی است؟

تجهیزات هتلی مورد استفاده در اتاق مهمان ها، مستقیما با راحتی و آسایش مشتریان هتل در ارتباط بوده و بیشترین تاثیر را در حافظه آن ها خواهد داشت. استفاده از وسایلی با­کیفیت قطعا منجر به رضایت مندی مشتری در کوتاه مدت شده و در بلند ­مدت نیز باعث انتخاب دوباره خدمات شما و در نهایت سودآوری برای هتل خواهد بود.

بخش بزرگی از تجهیزات اتاق هتل شامل اقلام بهداشتی، مصرفی و شخصی است. از مسواک و خمیر دندان و کیت اصلاح گرفته تا شانه و شامپو و دمپایی هتلی همگی جزو این دسته بندی محسوب می شوند. تجهیزات هتلی اتاق، مخصوصا برای هتل ها و مسافرخانه ها کاربردی است. بخش دیگر این وسایل شامل سیف باکس، قفل کارتی درب، یخچال مینی بار، کتری برقی، چوب لباسی و تلفن است.


تجهیزات لابی هتل شامل چه مواردی است؟

تجهیزات لابی هتل اهمیت ویژه ای در نشان دادن سطح کیفی و عملکرد هتل یا مهمان سرا دارد. این اقلام اولین واکنش و قضاوت را در ­رابطه با کلاس کاری شما و سطح کیفیت خدمات ارائه شده در ذهن میهمان ها ایجاد خواهد کرد. پس توجه به انتخاب صحیح آن ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. تجهیزات هتلی لابی شامل استند اطلاعات، جا­چتری، استند روزنامه، زنگ رومیزی برای پذیرش مشتریان، استند سخنرانی، هولدر کاغذ و دستگاه اتوماتیک واکس کفش و… است.


تجهیزات پذیرایی در رستوران هتل شامل چه مواردی می شود؟

تجهیزات پذیرایی هتل بخشی از سرویس پذیرایی از مهمان ها در رستوران هتل است. میز ترولی پذیرایی، میز و صندلی هتلی، ظرف استیک، قاشق و چنگال و ظروف چینی مورد نیاز، جا لباسی، میز بنکوئیت و… بخشی از تجهیزات هتلی مورد نیاز مربوط به پذیرایی مهمان ها است. استفاده از اقلام و وسایل با­کیفیت در پذیرایی، سطح کیفی خدمات را بالا برده و میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات را به میزان چشمگیری افزایش خواهد داد


تجهیزات آشپزخانه هتل شامل چه مواردی است؟

تجهیزات آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های فعالیت هر هتل، رستوران و کافه است. در ­واقع آشپزخانه قلب تپنده این بیزینس ها شمرده می شود و همواره باید توجه ویژه ای به انتخاب و استفاده مناسب از این تجهیزات داشت. ایده داشتن یک آشپزخانه صنعتی موردی است که بیزینس های حرفه ای را از کسب و­کار­های کوچک جدا می کند.


تجهیزات آشپزخانه هتل شامل اقلام زیر است:

. اجاق گاز صنعتی، انواع کباب پز و فر صنعتی پیتزا، سرخ کن و انواع اجاق بخارپز

. تجهیزات برودتی و یخچال های صنعتی، یخ­ساز، یخچال ویترینی، آب ­سردکن و فریزر­های صنعتی

. تجهیزات فست فودی، گرمخانه مرغ سوخاری، کباب پز ترکی و کانتر تاپینگ

. ترولی حمل بار، ترولی حمل ظروف کثیف و تمیز، چرخ دستی تاشو و انواع ترولی حمل سینی و آب چکان

. انواع توستر صنعتی و گریل

. انواع سینک صنعتی از یک تا سه لگن

. هود صنعتی قدرتمند برای تخلیه دود و بوی غذا

. انواع کابینت، کانتر و میز­های فلزی صنعتی مورد نیاز کار در آشپزخانه

. قفسه های استیل سردخانه

. انواع ماشین ظرفشویی در ظرفیت های مختلف بسته به نوع و حجم کار

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب ثبت نمایید
نظرات سایر کاربران در مورد این مطلب
Mahampg.ir - Copyright © 2019 - All rights reserved